Office 365 onkostenregistratie voor werknemers bespaart tijd bij het beheren van uw uitgaven met onze gebruiksvriendelijke HR365-software voor het beheer van personeelskosten. Elimineer de verborgen kosten die gepaard gaan met legacy-oplossingen voor onkostenbeheer. Het HR365-systeem voor het beheer van personeelskosten vermindert de tijd die nodig is om onkosten te beheren aanzienlijk. Minder tijd = meer besparing. Met het onkostenbeheersysteem van HR365 kunt u de productiviteit van uw werknemers verhogen, de zakelijke uitgaven onder controle krijgen en overstappen op papierloze onkostendeclaraties met een van de beste apps voor het bijhouden van zakelijke onkosten.
Een van de meest overtuigende elementen van de moderne en beste onkosten-tracker-app is om het rendement op de investering aanzienlijk hoog te hebben in termen van het verhogen van de productiviteit door de operationele activiteiten te verminderen. Ons onkostenbeheersysteem voldoet niet alleen aan dit voordeel, maar ook aan de integratie van deze onkostentracker met de bonnenscanner-app met Office 365.
Office 365 onkostenbeheersysteem dat de hele levenscyclus van onkostendeclaraties volledig stroomlijnt. Het is ontworpen en gebouwd voor organisaties van bijna elke omvang. Als u werknemers heeft die onkostendeclaraties moeten maken, dan is deze onkostenbeheersoftware zeker geschikt voor uw bedrijf.
Het bespaart tijd, uw bedrijf bespaart geld en uw medewerkers zullen er dol op zijn.
Expense Tracker Features
- Biedt sterke ROI-voordelen Toegang tot realtime gegevens Eenvoudig uit te rollen Ondersteuning van wereldklasse.
- Eenvoudig uit te rollen: het bevindt zich op uw Office 365 / SharePoint, er zijn vrijwel geen grote software-implementaties om u zorgen over te maken, en behalve voor aangepaste vereisten is de applicatie in een mum van tijd operationeel.
- Financiële teams, goedkeurders en controllers hebben realtime toegang tot alle uitgaven, waar ze zich ook bevinden. Snellere goedkeuringen betekent snellere terugbetaling en gelukkigere werknemers.
- Toegang tot onkostengegevens in realtime helpt ook bij alles, van budgettering tot cashplanning tot fraudedetectie.
- Het samenvoegen van gegevens in een gemakkelijk verteerbaar formaat helpt beheerders om strategischer te handelen. De focus verschuift van het beheren van het proces naar het bieden van toegevoegde waarde vanuit inzichten van deze een van de beste onkostendeclaratie-apps.
- Geïntegreerd met uw Office 365 om alle gebruikers, hun managers, het financiële team enz. op te halen.
- Deze app voor het bijhouden van zakelijke uitgaven gaat waar u heen gaat. De onkostenbeheersoftware op mobiel gebruiken omdat deze responsief en gebruiksvriendelijk is.
- Mogelijkheid om verschillende valuta te selecteren voor elk rapport en meerdere valuta in één onkostennota.
- Papierloze rapportage, nu kunt u alle facturen, bonnen en rekeningen bij elk regelitem in deze zakelijke onkostenmanager toevoegen
- Goedkeuringsworkflow geschikt voor omgevingen met één of meerdere goedkeurders. Goedkeuren en afwijzen op regelitem- of hele rapportniveau.