Sharepoint-ticketingsysteem is eenvoudig, aanpasbaar, Sharepoint-helpdesk zorgt ervoor dat uw organisatie elk probleem goed kan behandelen. Wijs elk ticket toe aan een specifiek teamteam, zodat er geen verwarring is over wie aan welk ticket moet werken. Office 365-ticketingsysteem biedt verschillende ticketweergaven om u te helpen uw tickets automatisch te organiseren op basis van prioriteit, categorie, tijd, status of groepen. Teams zoals het uwe kunnen ondersteuning bieden op het gebied van IT, HR, juridische zaken, financiën en meer.
Focus op wat je nodig hebt
Het Sharepoint-ticketingsysteem van HR365 biedt u de mogelijkheid om uw tickets te organiseren op basis van prioriteit, categorie, tijd en status en zo de efficiëntie te verbeteren.
Medewerkers kunnen verzoeken indienen bij teams via het klantenportaal van Sharepoint-ticketingsysteem, via e-mail of via een geïntegreerd webonderdeel. Ondersteuningsteams zoals IT, HR, juridische zaken, financiën, enz. kunnen vervolgens aan deze verzoeken werken, volgen en monitoren met behulp van dit office 365-ticketingsysteem.
Naar behoefte aanpassen
Met deze Sharepoint-helpdesk stroomlijnt u aangepaste behoeften, met tal van instellingen kunt u uw behoeften configureren. Microsoft-helpdesksoftware helpt je bij de distributie van teamtickets, prioriteiten, e-mailmeldingen, open tickets vanuit e-mail en andere operationele taken die je helpen bij het uitvoeren van je ondersteuning. Dit SharePoint-ticketingsysteem kan de productieve tijd van uw team beter benutten en de perfecte ondersteuningservaring voor eindgebruikers maken.
Geavanceerde acties – bekijken, raadplegen, samenvoegen, splitsen en meer
Met deze Microsoft-helpdesksoftware kan uw klant tickets ophalen van de portal en verder de status van hun tickets controleren wanneer en wanneer dat nodig is. Ook helpt het Sharepoint-helpdesk-ticketsysteem hen om sneller oplossingen te vinden met de kennisbank van soortgelijke problemen en oplossingen die eerder zijn verstrekt. Het helpt ook bij het verminderen van de tickets die u ontvangt. Sharepoint helpdesk ticketing systeem helpt bij het machtigen van medewerkers om snel actie te ondernemen, te beoordelen en te escaleren als en wanneer dat nodig is.
Security, Identity & Access Management
Whitelisting & blacklisting van domeinen voorkomt spam en pesterijen met het Sharepoint helpdesk ticketingsysteem. Veilige en exclusieve toegang voor agenten om te werken met vooraf gedefinieerde domeinen en e-mail-ID’s. Op serviceniveau gebruikt Office 365 de diepgaande verdedigingsbenadering om fysieke, logische en gegevenslagen van beveiligingsfuncties en operationele best practices in Microsoft-helpdesksoftware te bieden.
Sharepoint Helpdesk Rapportage
Productiviteits- en klantervaringverhogende rapporten volgen teamprestaties en klanttevredenheid en identificeren laaghangend fruit om dit in een mum van tijd te verbeteren met het Sharepoint helpdesk-ticketingsysteem van HR365. In rapporten kunt u het aantal tickets zien, aangemaakt, opgelost of heropend.
Stuur klanttevredenheidsonderzoeken zodra het ticket is gesloten of opgelost.