HHet beheren van gedeelde faciliteiten en het bijhouden van hun gebruik is een uitdagende taak, met verzoeken van werknemers, bedrijfsuitgaven voor het kopen van meerdere faciliteiten en verder is er geen effectieve manier om het gebruik bij te houden en te analyseren, dwz wie het meest gebruikt, op welk moment van de dag meestal wordt het gebruikt, wanneer het meestal inactief is. We hebben een ideale oplossing voor dit probleem, de SharePoint-app voor het boeken van faciliteiten. De SharePoint-app voor het boeken van faciliteiten biedt u de boekingsfunctie voor gedeelde faciliteiten, zoals vergaderruimten, vergaderruimten, projectoren, taxi’s, pensionkamers, enz.

Functies van de SharePoint Resource Booking-toepassing

  • De beheerder kan verschillende faciliteiten van hetzelfde type onder verschillende categorieën categoriseren.
  • Mogelijkheid om verschillende categorieën te noemen volgens de behoefte.
  • Koppel de faciliteiten met het Asset Management Systeem.
  • Filter beschikbare vergaderruimten op locatie, beschikbare faciliteiten en services, en meer.
  • Wees gewaarschuwd als sommige of alle gevraagde data en tijden kunnen worden ondergebracht voor terugkerende vergaderingen.
  • Blader en bekijk een lijst met vergaderingen die momenteel plaatsvinden.
  • E-mailwaarschuwingen 15 / 30 minuten voor aanvang van het evenement.
  • Annulering van de geboekte faciliteiten.

Functies van Office 365 Payroll Management

  • Integratie met werknemersdirectory om alle relevante informatie op te halen met betrekking tot gebruiker en beheerder van de bron.
  • Goedkeuring van de manager of resourcemanager indien deze is ingeschakeld.
  • E-mail notificatie bij boeking/annulering naar gebruiker, resource manager, user’s manager.
  • Terugkerende boeking
  • Bepaal hoeveel uur een kamer leeg is en bereken de kosten van onbezette ruimte.
  • Vind trends in ruimtegebruik, zoals wie de ruimte gebruikt, voor welke soorten vergaderingen en voor hoe lang.
  • Te gebruiken met Office 365 / SharePoint 2016 / SharePoint 2013 / SharePoint online.
Meer van HR365